Sunday, May 20, 2012

Assalamualaikum.


Alhamdulillah beberapa hari lepas result semester akhir aku dah keluar dan InsyaAllah tahun depan boleh graduate bersama rakan rakan seperjuangan yang lain. we are officially graduated in Diploma Networking System (:


Sekarang ni aku sedang berada di Politeknik Perlis kerana mengikuti kursus ENSC network selama sebulan. Woah lama kan? tapi best juga sebab time takda kelas pasti aku serta rakan rakan jelajah Perlis dan hampir hampir nak masuk Thailand secara haram,opss. Hehe



yayaya benda ni dah lama tapi nak showoff juga sebab ia susah sangat nak buat sampai jadi kulit biru keras begini rupa tau. Kertas A4 berapa bundel dah habis pun aku tak tahu, bila penilai dengan penyelia cek je pasti kena conteng dan dibetulkan. sobs. Tapi Alhamdulillah dah selesai penderitaan ini, ianya pengalaman yang begitu sukar dilupakan, eceyh. hahaha

Internet poli ni tengah laju ni boleh la aku update belog yang hampir bersawang ni.. update update akan datang mungkin lepas aku balik KL nanti ya. Babai stalker! (: