Wednesday, June 13, 2012

Hidup DiPerlis Part4

Assalamualaikum.

Haa hari ini gua tak layan bola sebab tiada pasukan yang gua minat. Esok pasti tengok sebab ada Portugal! :D
Hari keempat aku duduk dirumah sebagai penganggur terhormat. Bosan laa asyik tengok tv dengan online je. Bajet nak cari kerja minggu depan, tapi aku tengok mak aku macam tak suruh cari kerja jee. Hmm kalau aku tak kerja tak ada duit bila tak ada duit tak ada lah berjimba. Ish tak boleh  tak boleh, minggu depan kena cari juga! Hewhew.

Sambung cerita tentang kehidupan di Perlis, Oke minggu kedua dah pergi Langkawi so minggu ketiga plan nak pergi mana pula? jeng jeng tunggu...

Oryte kelas ENSA ni seperti yang aku ceritakan semalam diajar oleh Sir Mahesa yang seram tu tapi best dan tak bosan sangat. Paling menariknya dia banyak bagi tool hack hack hidden hidden dan macam macam lagi lah, so dengan benda benda ni kiteorang sangat tertarik nak belajar *ayattakbolehblah*

Ehem ENSA dapat lima buah buku tebal tebal tau, siap dalam kotak macam buket kepsi lagi. Bayangkan lah hari pertama kami dapat benda tu dengan nak naik turun tangga lagi,mampuih!

Did you see that -.-'

Tapi Alhamdulillah sebab buku ni tak diperlukan pun semasa proses pembelajaran selama seminggu tu. Kami hanya guna softcopy. Alahai lain kali bagi softcopy je, tak ada lah membazir kertas, kesian banyak pokok kena tebang. Dan boleh bayangkan bagaimana aku bawak balik semua buku buku ni naik ktm, sobs.

Oke minggu second last kat Perlis, kiteorang ukur jalan lagi. Kali ni destinasinya adalah Padang Besar *again* dan Wang Kelian. Masuk Thailand woii, huhu.

Pagi tu kiteorang pergi Wang Kelian dulu sebab takut tutup, memang sampai sana lepas habis jenjalan kedai mula tutup...

Ini ialah wangkelian. Panas sangat dan berbukit. Penat sangat =='

Lepas Wangkelian kiteorang bergerak ke Padang Besar... Lepas tu bebudak laki nak mandi air terjun tapi apakan daya air terjun macam air parit jee. Jadi mereka decide nak pergi Arau je karok karok.

Makan lunch kat padang besar, uyooo tak sedap!

Ni makan malam kat depan PTSS, nama dia TomyamKelapa. Sedap gila :D

Seperti biasa. nak masuk pagar PakGuard setia menunggu dia tepi dengan buku kesalahan nyaaa

Cepat cepat fikir nama baru, ahaha. Aku tak ingat aku tulis nama apa ..

Tangan wa dah cramp.. to be cont.........
Mood : Hidup tanpa aktiviti