Tuesday, June 12, 2012

Hidup DiPerlis Part3

Assalamualaikum kawan!

Hari ni leka sungguh main tweet dan usha update bola sampai hampir terlupa nak update blog.

Oke sambung cerita semalam...
Setelah berakhirnya kelas Sir Ram, dan masing masing dah dapat result kami tak boleh rehat rehat lagi sebab lepas exam ECSS terus sambung kelas Network Administrator yang dikendalikan oleh Sir Mahesa. Sir Mahesa ni sangat cool dan seram. Haha. Beliau ni aktive orangnya, sampaikan kiteorang tak boleh lagi terlalu leka untuk tidur dalam kelas main game sentiasa online sentiasa walaupun kami tetap buat juga perkara perkara tersebut, Hee. Kelas ni tak bosan sangat tapi aku tak suka part kena present dan soal jawab tu. Hari hari seram nak pergi kelas dia okeh.

Eh eh aku lupa, sebelum exam ECSS pada hari selasa, aku bersama Scha Iza Mira Nadia telah berhoholiday kat Pulau Langkawi.. selasa nak exam tapi selamber je pagi sabtu tu kami bertolak ke sana.

Sampai sampai je kat Jeti, Mak aii ramai nya manusia, maklum lah cuti sekolah baru bermulaa

Tu dia pokcok mokcik kakak abang pakmenakan semua ada 

Setelah tidur lena siap termimpi mimpi dalam Feri, 1jam kemudian maka sampailah Pulau Langkawi. Kami sewa kereta than check-in tempat tingga. Terima kasih mak Mira (:

Terus pergi jenjalan kat BerasTerbakar , ya masa kami suntuk jadi kena pandai bajet masa disana supaya dapat pergi banyak tempat (: *Scha shopping apa tu?* haha

Ni tempat paling best iaitu MakanMahsuri. Aku seram nak masuk dalam tu sebab banyak patung tapi bila dah masuk sampai ternganga mulut aku tengok video cite sejarah asal usul Mahsuri ni. Aku lah yang paling gembira tengok, ya mungkin aku ni ada darah darah Mahsuri, generasi ke8 mungkin. wakakaka *tikamdiri*

Pintu masuk rumah Mahsuri. "Assalamualaikum, kami datang nak tips cantik" :D

Port paling penting untuk bergambar kalau dah sampai di Langkawi ni. Ni mercu di si BurungHelang.. arkarkark *macambunyigagakje*

UnderWaterWorld. Haa tempat ni best, sebab tengok ikan ikan dan hidupan laut. Best kan masuk dalam ni Iza Mira Scha Nanad?

Melawat Yacht mewah kami, hakhak

Sebenarnya kan ada lagi satu gambar , tapi blog dah tak kasi dengki la tu, huh! Itu pun aku tak masuk banyak gambar tau. Oke hari kedua iaitu hari last kat sana baru kitaorang shopping shopping dan melawat beberapa tempat untuk terakhir kalinya, eceyh! Pukul 7 Feri nak berangkat dah jadi kiteorang pun bergegas pulang.

Sampai Poli Perlis seperti biasa terlebih masa nak masuk pagar lagi. Pakguard dah buat muka kerek dan suruh tulis nama kat buku...Ha nama baru aku untuk kesalan kedua ini ialah Puteri Natasha Binti Sameon. Sekian!

*seorang yang sengal memakai baju I LOVE PORT DICKSON kat Langkawi, nasib tak kena balun* wakaka

Bersambungggg..............
Mood : surirumah sepenuh masa