Monday, June 11, 2012

HidupDiPerlis Part2

Assalamualaikum!

Haip kita terus straight to the point je laa ye (:

Oryte, kursus aku ni ada 2 cause sebenarnya, untuk pembelajaran yang pertama ni ialah Network Security Speacialist atau lebih dikenali sebagai ECSS, ia menjurus kepada hacker. Ia diajar oleh Sir Ram, dia muda hensem dan sangat baik akan tetapi proses pengajaran beliau agak membosankan. Tapi Alhamdulillah kami ramai lulus untuk certificate ini, Hee. Thanks Sir :D

Sebelum kelas ECSS ni bermula selama seminggu, kiteorang dengan tak sabar sabarnya pergi melawat Padang Besar untuk membeli belah dan jenjalan sekitar Arau.

Enam buah kereta berkonvoi (:

OnTheWay to Padang Besar :D

Padang Besar syurga membeli belah. Tapi harga dia takda murah sangat pun. Budak laki je borong Jersi

Ni pula kat C-Mart Arau kot. Depa balun main bowling pula. Ada juga yang asyik berkarok dan berpool.

Lepas makan malam semua, balik poli. dan lagi sekali terlebih dari masa yang ditetapkan untuk balik poli, haha. Disebabkan ramai so pakguard tu lepas jela kot. Haish kalau tidak bernama baru lagi lah aku, Hee.

Isnin pula bermula lah kelas pertama diPTSS dan setelah seminggu berlalu kami pun exam. Exam dia macam kita ambil lesen L, dia ada 50soalan semua objektive dan ada masa yang ditetapkan. So masa nak jawab tu hati kena tenang dan tawaduk, Huu

Oh ya, makan kat sini 6kali sehari dan makanan dia kekadang sedap kekadang tak sedap dan..... tapi syukur masih sihat hingga kini (:

Oke lah to be continueeeeee

mood : seorang penganggur yang sedang gembira