Friday, July 13, 2012

Degree Kerja Kahwin ha ha

Assalammualaikum ( :

Alhamdulillah, tujuh hari lagi untuk ramadhan. Bersedialah wahai syaiton syaiton sekalian untuk diikat ketat ketat.

Hari ni keputusan upu keluar untuk kemasukkan degree. Tahniah buat rakan rakan yang dapat melanjutkan pelajaran kalian ye. Aku percaya setiap orang ada rezeki masing masing, Yang Maha Berkuasa telah menetapkan jalan hidup seseorang itu. Kita kena redha dan bersyukur (:

Bagi yang tak dapat tu marilah kita beramai ramai buat rayuan ye. Kalau ada rezeki, InsyaAllah dapat sambung. Sebenarnya aku memang aku tak target sambung untuk bulan sembilan ni, sebab aku rasa terlalu awal bagi aku dan aku nak kerja dulu dan Alhamdulillah minggu depan dah boleh mula kerja.

Mak aku kata kalau nak sambung ambil lah degree pjj. Pjj tu pengajian jarak jauh atau dalam erti kata lain kerja sambil belajar. Phew mesti penat kan, yelah mana nak belajar lagi nak kerja lagi. Tapi aku mohon je mana tahu sangkut dan boleh cuba dulu (:

Sekian saja hujahan pendek dylakorpal.
Ingat Menuntut ilmu dunia sampai tua sekalipun ilmu akhirat jangan lupa, seimbangkan ia (:
Oh ya UPM idaman hati <3

Mood : dari tanam anggur ke tanam kabel optik