Friday, July 27, 2012

Cari Rezeki

Assalammualaikum.

Alhamdulillah, setelah hampir sebulan duduk memerap dalam rumah. Hari Isnin bos aku call suruh datang kerja pada hari rabu. Aku kerja termasuk hari ni baru tiga hari jee, haha setakat ni oke lah sebab tak banyak keje lagi. Tugas aku setiap hari ialah buat daily report pekerja pekerja , meeting report dan kerja ringkas lain lain. Bos aku ada dua cina.

Tapi syarikat apa pun aku tak tahu, tak amik peduli.. janji dekat dengan rumah! haha

Minggu depan akak yang aku ganti ni dah berhenti, habislah aku kena take over kerja kerja dia dan pastinya kena tiau dengan bos, sob sob.

Oke lah, sejak dah kerja ni mata berat jee bila sampai rumah. Katil empuk bantal lembut, perghhh. Kbai

:: Yang best kerja ni, sabtu Ahad aku cuti dan masuk pukul 9!
:: aku nak keje kejap je, tak sabar nak behenti, Ehhh hehe

mood : aku dah tak da ladang anggur