Saturday, August 18, 2012

Iftar Hotel Marriott

Assalammualaikum.

Sementara tunggu waktu berbuka ni, aku nak luangkan masa menaip ayat merapu lak. Yelah sejak kerja ni asyik type in english je, ntah apa aku mencarut kat minit meeting pun tak tahu. hakhak.
Oh ya, hari ni hari terakhir puasa. Sedih laa ramadhan dah nak tinggalkan kita, tak tahu laa tahun depan sempat jumpa lagi ye dak? 

Haa minggu minggu lepas yang aku tak ingat tarikh nya, seperti biasa setiap tahun bos apak aku akan buat jamuan berbuka puasa. Kali ni tempat dia kat Putrajaya nun.

Ni dia Marriot Hotel Putrajaya *ceh gambar nak megah je*

Ni pula hall dia, kite orang mentekedarah makan makan kat sini lah. Kambing bakar ada, nasi beriani ada, rojak ada, bbq ada dan paling kegemaran aku desert dia lah, kek2 dan puding aiskrim lagi. haish memang tak habis laa nak cerita kan. bila berbuka je , makan sikit jee. haha


Ini baru suku makanan aku k! haha

Eh gambar kecil jela eh, tapi makanan kiteorang penuh meja bulat. *gambar kecil effect nampak kurus sikit* agagaga.

Sekian saja tempat berbuka untuk tahun ni, tahun depan kat mana pula ? :D
But seriously berbuka kat hotel ni bukan sedap sangat pun #EHH kena saman pula kelaseran aku ni.Kbai

Nantikan entry aku berIftar bersama Lulabik girl pula kat steamboat flamingo. 

Mood : Esok hari raya