Saturday, August 18, 2012

Mini Instax 7s

Assalammualaikum.

Alhamdulillah, persiapan raya dah 98 peratus done! Ceh aku rasa tahun ni cepat sangat habis puasa, tuptup dah esok raya.
Kalian mesti dah shopping raya kan ? Yela esok dah raya, masih ada lagi ke tak shopping apa apa, hehe. Tapi aku ni jenis shopping last minit. Last minit tapi puas dan berbaloi juga laa. Ehh aku ni kalau cerita pasal shopping teruja habis.

Yay dan yay dapat cuti raya seminggu. Tapi kalau bos call suruh datang ,maka terpaksa laa kan sobs.

Hey memanjang lak ayat aku. Sebenarnya nak show off yang ini :D

Pink okeyh pink! 

Dah lama idam. Sebenarnya idam sangat sangat kat DSLR EOS 1100d, tapi bila kira fulus tak pernah nak cukup untuk memilikinya. So aku decide nak kerja nak beli .. tapi tunggu kerja gaji riban riban laa kan. setakat ni hanya camera comel ni saja aku mampu gadaikan , Hee.

Sempat beli sebelum raya, so raya ni boleh melaram! ish3

Okeyh laa mahu kemas kemas bilik yang was like kapal pecah ~

Mood : Yay raya