Saturday, September 8, 2012

Tamat sudah perkhidmatan ~

Assalammualaikum kawan kawan..
Still dalam mood raya lagi ke? aku dah pudar dari hari ke sehari HAHA
Erm lama tak menaip kat blog ni sejak kerja..

Kerja? oh my.. secara officially aku dah behenti and please alert bukan kena buang k! hahaha


Haa sebelum tu Nahhh.. gambar i tangkap curi curi

Kira baru sebulan lebih je aku kerja lepas tu dapat news Office store sume kena pindah Balakong and I was like Huu jauh nyeww tak berbaloi k and semestinya jem gila! oke2 aku nak resign! hahaa
First day aku datang, pergh ramai nya bangla.. aku kena kerja apa ni ?! dah la aku sorang, sangat seram..haha.. rupanya2 bangla ni pembantu pekerja2 lain kot ..Then James *bos aku cakap aku jadi admin asst.
So akak yang nak behenti tu ajar la aku cara cara nak buat daily report, site survey report, meeting minute dan perkenalkan segala jenis lorry tractor dan machine. Haa aku blur!

Kerja aku ni simple je orang lepas SPM pun leh buat. Datang pukul 9pagi buat daily report yang tak sampai 3minit tu pastu send email kat bos.. meeting minute lak seminggu sekali, masa dorang meeting tu aku kena catit apa dorang cakap. Mula2 nebes juga yela apa dorang mesyuarat pun aku tak tahu, tapi lama lama its become better, cehhh! haha. Site report lak ,susun2 gambar projek yang dorang buat.. pastu print pastu siap! cukup bulan dapat gaji (:

kekadang aku rasa macam makan gaji buta hahaha. Tapi yang buat aku nak behenti ialah aku bosan! kalau takda kerja aku datang semata mata untuk online sampai pukul 6petang. Hais boleh gila aku..

Tapi memang rilek habis laa kerja sini. cuma kena tahan telinga jee bos besar aku si Eric membebel dan tiaw orang..hehe

Last day kerja, James bawa aku g tengok office baru kat Balakong. Hais setelah ku ukur perjalanan nyaa memang tak ahh aku nak drive hari hari pegi sana. Surat resign dan surat release awal telah pun diterima dengan rasmi. So bermula lah kerjaya aku sebagai penanam anggu. Nyanyi sikit "Jangan ku dipandang hina kerna aku sorang peganggur" ~ hahaha

Kepada bos2 dan teman2 sekerja ku terima kasih untuk semua.. korang memang best ,gila, terencat sume ada.. haha thanks kongsi pengalaman, ada jodoh jumpa lagi! *ceh aku ayat pepanjang ni, bukan dorang baca pun* =.='

Ni store dah huru hara sehari sebelum ..sebab banyak barang dah kena angkat p store baru.

Sekian. Kbai

Mood : mula rasa perit , akhir lagi perit