Sunday, September 9, 2012

Feeling korea

Assalammualaikum..

annyeonghaseyo... hakhak bajet korea habis. Tapi aku tak terlalu addict oke!

Aku bukan lah kaki korean movie, aku bukan juga fans korea yang melampau lampau tapi kalau Jay Park datang rumah boleh koma juga ye. Huhu!

aku suka tengok makanan korea tambah lagi bila dorang makan, macam kebulur jee.. sedikit sebanyak buat aku terleleh air liur laa.. So kat malaysia ni nak feeling korea makan berasap asap maka makanlah steamboat ye. haha...
steamboat kat shah alam yang kena bayar RM20 tu memang best sebab ada bbq sekali.. yang aku second aku pergi Flaming steamboat ni takda bbq lak plus harga dia sedikit mahal.

Haa steamboat tu steamboat punya hal la kan.. ni aku makan ala ala korea punya iaitu Seoul Garden :D

Haa ni tingga sisa je, maklum ahh gelojoh makan sampai gambar pun tak sempat ambil. Hehe.. Ala sebenarnya dia lebih kurang steamboat gak cuma kat sini ada sos sos korea, tak reti aku nak makan , last2 aku amik cili sos thai jee. haha

Nah lagi..
Hurm khusyuk makcik2 ni masak... aku tukang makan jee. Ngee

Haa terliur pula aku tengok.. bbq yang best tu!

dan akhir sekali kaching kaching $$$$

See... makan tiga orang tapi harga noharom.. Haha,kena bayar dulu sebelum makan, so bila memikirkan bayaran tadi, memang makan sampai pecah usus laa.. sampai tersandar ala ala orang kaya kekeyangan laa gamaknyaa =.=

Maybe first and last laa kot makan kat sini erm melainkan ada sugar daddy nak belanja! haha, 
Lepas ni nak try dubu dubu korea restoran lak, tengok cam best jee.. Hurm harga pun best, nak makan kena tunggu duit jatuh dari langit.. hukhuk

Mood : sukar digambarkan