Saturday, September 22, 2012

Warkah tak bertajuk

Assalammualaikum....
Fuhh hahhhh *hembus nafas ke udara* baru lepas gosok gigi, terasa segar ,guna lah colgate tak beri peluang kepada bacteria *eh macam salah tagline je*
Gembira+segar bila baru lepas gosok gigi, cuci muka dan buang air besar lega wa cakap lu... hmm tidak manis pula bila soal buang air diterbitkan. Maaf jee readers gua malas nak backspace lah! hikhok

Aku dapat rasakan aku sudah tidak aktif berblogging, hal ini kerana aku terlebih over bertwittering. Kalau tak percaya tengok lah tweet gua dah bape riban, macam retis tak? Agagagah

Tetibe je masuk gambar..Btw ni lah exam SQL database yang aku ambil bebaru ni. Alahai masa belajar dulu subject database aku agak kemangkukan juga laa. So time kursus ni jawab exam op corse objective aku shoot je selak m/s sebelah phew mencanak aku nak jawab subjektive ni. Kesudahannya kertas suci bersih aku pulangkan balik sebagaimana diberi sebelum ini. Sekian ~

Tapi ni bukan lah exam yang dapat markah tu. Ni dia nak tengok kita stupidoo ke tak perihal database ni. Semoga kursus ni beri manfaat dekat aku dan lepas ni aku teror expert power rangers kat database ni. Senang nak cari kerja bahagian IT nanti. Hmm network IT ni lelaki je monopoli, kelas yang aku pegi ni pun lelaki jee ramai..habis tu kalau taknak amik pompan jadi engineer network kenapa corse network bagi pompan hambik ha, biarlah lelaki je belajar! Puihh. *Eh temperature mendidih pula, maaf* InsyaAllah rezeki masing-masing. Ehee

Gambar si donat takda kena mengena dengan entry ni. Tapi sebab aku lapar aku bubuh je la boleh?

Kursus ni kan aku pergi dengan member aku. So takda laa nebes masuk kelas pastu dalam kelas suara kami je riuh orang lain mesti stress! Hmm kalau dah berkawan ni memang keadaan jadi huru hara, cuba kalau alone, tak semena mena ciri ciri ketimuran seperti pendiam sopan santu dan pemalu menguasai diri. Kahkah.. Aku memang pelik, nak sesuai kan dengan keadaan dan dengan orang baru kena ambil masa 2 3 bulan juga laa, tapi bila dah betul betul ngam ngam choi susah pula nak kawal hormon gila ni =..=

Walaweyh..kali ni aku betei betei lapar. Buger bakar ayam terbaik... Hmm maaf gambar lagi sekali tiada kena mengena dengan entry. Eh tapi sedap kan? aku tak suka burger bakar daging sebab agak muak tapi kalau ayam yam yummy! XD

Dah laa, nak tidur! nak mimpi makan burger bakar dengan hmmm
Btw, tahniah kepada member member yang dah sambung belajar. Tunggu aku kat sana ye, InsyaAllah ada rezeki aku ikut jejak korang k, hikhik
Kbai, wassalam .........

Mood :: Setenang air suam