Tuesday, September 25, 2012

KETIDAKEGEMARAN

Assalammualaikum.
Lurus ke depan je laa eh.
Ok hari ni aku nak update pasal perkara yang aku tak gemar yang tak memasal. erk

This! Jamban duduk. kalau cantik begini, i'm oke. harhar

      Rokok dan asap beliau. Mohon hormat ye (:

public transport. Bukan demand tapi ia tak serasi ngan aku. aku lebih rela drive sendiri walaupun terpaksa menempuh jem berjam2.









 Bawang putih. Eyekkkkk!


Tempat sesak sarat barat tapi aku selalu juga pergi tempat macam ni =..='
Sebab selalu nye tempat sesak sebab ada SALE! Uwee

Benci terhadap manusia yang suka membebel! sekian ~

Sangat benci MENUNGGU! 

Ya benar kucing adalah comel tapi kalau dia menguap macam sebelah ni aku ngeri.
Seram untuk menyentuh mahupun memberi mereka makan dengan jarak dekat. Hmm maaf ye kucen, kita tak serasi hmm =..=

Ini adalah Lipas. Ambil tanpa kebenaran sapa punya gambar ntah. Tak sanggup nak google gambar lipas betul. Benci kau lipas!

Aku bukan pengguna tetap otak kiri. Tetapi aku pencinta sains. hmm


Kurang gemar bercakap dalam fone. walaupun suatu ketika dulu aku adalah seorang Helpdesk! hakhak'







Fobia terhadap laut. salah sendiri sapa suruh mandi laut tengah panas
 terik!







Kenapa benci hon? sebab Hon adalah memekak. Kbai








Oke sampai sini dulu, kalau rajin sambung lagi entry ketidakgemaran aku ni. Tata ~