Wednesday, November 7, 2012

Assalammualaikum.

Hai kawan mari kita sambung episod ketidakegemaran ku...


 Annoying person! orang macam ni memang tak boleh blah, panas je aku tengok.
Kategori nya adalah - asyik tanya soalan yang sama, cakap terlalu kuat, buat aksi atau mimik muka yang sukar diterima akal dan sewaktu dengan nyaaaa.
*Eh aku tak suka orang annoying tapi aku sendiri annoying, bagaimana tu? =.=



Nombor empat pat pat siku lipat! Bila sebut number ni rasa lemah badan. Alien tak aku? k









Tak suka laa sesi perkenalkan diri kat khalayak ramai. Yela habislah maklumat peribadi I sebagai urtis ni digembar gemburkan wartawan nanti. *amacam.. annoy kan? kahkah




Ikan keli dan sedaranya si ikan paten. Gua tak akan makan mereka walau dimasak sesedap mana pun dan jangan tanya kenapa, sebab aku takda jawapan yang pasti.  Sekian




sikap malas iron baju, kalau boleh nak pakai baju yang tak payah kena iron je, haha pemalas nya!!
*tak suka iron baju tapi iron orang aku oke (: